Di Emily Chow, Dominique Patton
BEIJING (Reuters) - A Cina hà sviluppatu un sistema di quote per limità l'esportazioni di fosfati, un ingredientu chjave di fertilizzanti, in a seconda mità di questu annu, anu dettu l'analista, citendu infurmazioni da i principali pruduttori di fosfati di u paese.
E quote, stabilite assai sottu à i livelli d'esportazione di l'annu fà, espansione l'intervenzione di a Cina in u mercatu per mantene una tapa nantu à i prezzi domestici è prutegge a sicurità alimentaria mentre i prezzi di i fertilizzanti glubale sò vicinu à i massimi record.
L'ottobre scorsu, a Cina hà ancu mossa per frenà l'esportazioni intruducendu un novu requisitu per i certificati d'ispezione per spedite fertilizzanti è materiali cunnessi, cuntribuiscenu à un fornimentu glubale strettu.
I prezzi di i fertilizzanti sò stati sustinuti da sanzioni à i grandi pruduttori Bielorussia è Russia, mentri l'aumentu di i prezzi di u granu aumentanu a dumanda di fosfati è altri nutrienti di culturi da i agricultori in u mondu.
Cina hè u più grande esportatore di fosfati di u mondu, spedendu 10 milioni di tunnellate l'annu passatu, o circa 30% di u cummerciu mundiale tutale. I so principali cumpratori eranu l'India, u Pakistan è u Bangladesh, secondu e dati doganali chinesi.
Cina pare avè emessu quote d'esportazione per pocu più di 3 milioni di tunnellate di fosfati à i pruduttori per a seconda mità di questu annu, hà dettu Gavin Ju, analista di fertilizzanti in Cina in CRU Group, citendu infurmazioni da una decina di pruduttori chì sò stati infurmati da i guverni lucali. da a fini di ghjugnu.
Chì marcaria una caduta di 45% da e spedizioni di a Cina di 5,5 milioni di tunnellate in u stessu periodu di un annu fà.
A Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma, a putente agenza di pianificazione statale di a Cina, ùn hà micca rispostu à una dumanda di cummentarii nantu à e so allocazioni di quota, chì ùn sò micca annunziate publicamente.
I principali pruduttori di fosfati Yunnan Yuntianhua, Hubei Xingfa Chemical Group è Guizhou Phosphate Chemical Group (GPCG) statale ùn anu micca rispostu à e chjama o rifiutatu di cummentà quandu anu cuntattatu da Reuters.
L'analisti di S&P Global Commodity Insights anu dettu chì aspettanu ancu una quota di circa 3 milioni di tunnellate in a seconda mità.
(Grafica: Esportazioni totali di fosfati in Cina rivista, )
Ancu se a Cina hà impostu dazi d'esportazione à i fertilizzanti in u passatu, l'ultime misure marcanu u so primu usu di certificati d'ispezione è quote d'esportazione, anu dettu l'analista.
L'altri pruduttori maiò di fosfati, cum'è u fosfatatu diammoniu (DAP) largamente utilizatu, include u Maroccu, i Stati Uniti, a Russia è l'Arabia Saudita.
L'aumentu di i prezzi annantu à l'ultimu annu hà suscitatu preoccupazioni per Pechino, chì hà bisognu di guarantisci a sicurezza alimentaria per i so 1,4 miliardi di persone ancu quandu tutti i costi di l'input agriculu aumentanu.
I prezzi cinesi domestici restanu à un scontu significativu à i prezzi glubale, in ogni modu, è sò attualmente circa $ 300 sottu à $ 1,000 per tonnellata citati in Brasile, incentivendu l'esportazioni.
L'esportazioni di fosfati di a Cina anu aumentatu in a prima mità di u 2021 prima di abbandunà in nuvembre, dopu l'introduzione di u requisitu per i certificati d'ispezione.
L'esportazioni di DAP è di fosfatatu monoammoniu in i primi cinque mesi di questu annu sò stati 2,3 milioni di tunnellate, in calata di 20% da un annu fà.
(Grafica: i principali mercati di esportazione DAP di Cina, )
E restrizioni à l'esportazione susteneranu i prezzi glubale elevati, ancu quandu pesanu nantu à a dumanda è mandanu i cumpratori à circà fonti alternative, anu dettu l'analista.
U primu cumpratore India hà recentemente limitatu u prezzu chì l'importatori sò permessi di pagà per DAP à $ 920 per tonna, è a dumanda da u Pakistan hè ancu silenziata per via di i prezzi elevati, hà dettu S&P Global Commodity Insights.
Ancu se i prezzi sò calati ligeramente in l'ultime settimane, postu chì u mercatu s'adatta à e ripercussioni di a crisa di l'Ucraina, avarianu calatu più s'ellu ùn era per e quote d'esportazione di a Cina, hà dettu Glen Kurokawa, analista di fosfati CRU.
"Ci sò altre fonti, ma in generale u mercatu hè strettu", disse.
Reporting da Emily Chow, Dominique Patton è a sala di stampa di Pechino; Montatura di Edmund Klamann
Tempu di post: Jul-20-2022